Pomoc

Často kladené otázky


 

Je FilmFlix zdarma?

- Registrace a přehled ANO. Přehrávání jakéhokoliv filmu nebo seriálu NE.

- Můžete si vybrat z našich plánů, který Vám vyhovuje nejvíce a plán máte aktivní ihned po zaplacení.


Jak mohu zaplatit vybraný plán?

Prostřednictvím Vaší platební karty Visa, Visa electron, MasterCard, Maestro. Na výběr máte platební brány uvedeny níže. Můžete zaplatit prostřednictvím Vaši platební karty.

Platební brána STRIPE

Upozornění: Platby musí vždy provádět dopělá osoba starší 18 let. Případné platby uskutečněné Vašimi blízkými pod 18 let, nemohou být platby vráceny. Pokud se takový případ stane, prosím kontaktujte naše zákaznické oddělení na emailu a do pole předmět napište "Neoprávněná platba". Popište co nejpodrobněji, jak k platbě došlo. Do 24h budeme Vás kontaktovat, obvykle to trvá méně.

 

Chtěl/a bych si zakoupit půlroční nebo roční plán, mohu platit mesíčně?

Tato možnost není k dispozici, Filmflix Limited neztrhává žádné peníze měsíčně z Vašeho bankovního účtu. Proto máte na výběr z mnoha plánů, který Vám bude vyhovovat nejvíce.

Podrobné ceny jednotlivých plánů najdete na našich stránkách v sekci Ceník.


Žiji v jiném státě a nemám Český bankovní účet, ale zahraniční i splatební kartou. Mohu zakoupit plán?

ANO

Je úplně jedno v jakém státě žijete, pokud vlastníte  platební kartu Visa, Visa electron, MasterCard, Maestro, tak platbu můžete bez problémů provézt


Po zakoupení plánu, jsem si to rozmyslel a chtěl bych vrátit peníze

Je nám velice líto, ale po registraci máte dostatek času abyste si prohlédli naší nabídku a sami se rozhodli, zda si plán zakoupíte nebo ne. Platby se nevracejí.


Jsem Vázán/a nějakou smlouvou?

Ne, u společnosti Filmflix Limited nejste vázáni žádnou smlouvou, každý plán má své období platnosti a po ukončení platnosti si můžete plán znovu zakoupit.


Nejde mi přehrát film/seriál, co mám dělat?

Pokud Vám nejde přehrát žádný film nebo seriál, tak je určitě chyba někde na Vaší straně. Náš web podporuje všechny platformy. Filmy nebo seriály lze přehrát na Vaší Smart TV, mobilu, tabletu ať jste kdekoli. Stačí pouze připojení na internet. Všechny naše sdílené filmy nebo seriály jsou ve formátu mp4, který lze přehrát na jakémkoliv zařízení, které podporuje formát mp4.

Pokud Vám nejde přehrát jen určitý film nebo seriál, tak nám prosím o tom dejte vědět a my ihned chybu odstraníme. U přehrávače filmu nebo seriálu je žlutě napsáno "Nahlásit nefunkční film", tak na něj můžete kliknout a dát nám o tom vědět pomocí formuláře.


Dostal/a jsem na email slevový/dárkový kupón, jak ho můžu uplatnit?

Pokud jste dostal/a slevový/dárkový kupón, můžete ho uplatnit při výběru dáného plánu.

Slevový/dárkový kupón je vždy platný 1 týden (7dní) po obdržení emailem. Po této době vyprší platnost kupónu.

Pokud Vám kupón nefunguje, ihned nás kontaktujte na emailu a my se Vám do 24h ozveme, obvykle to trvá méně. Vždy uvádějte číslo kupónu a jméno uvedené v registraci.


Nefunguje mi heslo při přihlášení

Vždy kontrolujte Vámi zadáne heslo a jestli nemáte zapnutý "CapsLock" systém rozlišuje veká a malá písmena.

Pokud i přesto Vámi zadané heslo nefunguje, resetujte si své heslo. Na Váš email uvedený při registraci, Vám přijde email s resetem hesla. Reset hesla provedete, když kliknete na "Přihlásit" a poté kliknete na "Zapomenuté heslo".

Pokud se z nějakého důvodu nemůžete přihlásit do své emailové schránky, abyste mohli provézt reset hesla, tak nás kontaktujte a napište nám co nejvíce informací o Vašem účtě abychom mohli provézt ověření a po ověření 

Vám heslo pošleme na jinou emailovou adresu.


Nemohu se po registraci přihlásit. Heslo zadávám správně

Vždy kontrolujte Vámi zadáne heslo a jestli nemáte zapnutý "CapsLock" systém rozlišuje veká a malá písmena.

Po registraci Vám je odeslán potvrzovací email, s šesti místným kódem, který musíte zadat na obrazovce po registraci, jinak registrace nebude dokončená a aktivní a Vy se nebudete moci přihlásit. Zkontrolujte si po registraci Vaší emailovou schránku, popřípadě i SPAM, jestli náš email Vám nedošel do SPAMU.

Pokud Vám email s kódem nepřišel, stačí vyplnit formulář v sekci Napište nám a popište nám Váš problém. 

Vždy uvádějte Vaše celé jméno a email pod kterým jste se registrovali, abychom Vás mohli dohledat a problém co nejrychleji odstranit.


Chci zrušit svůj účet, co mám udělat?

Pokud jste se rozhodl/a zrušit svůj účet, tak ve Vašem profilu máte možnost SMAZAT ÚČET. Váš účet bude smazán včetně Vašich dat. Placené plány Vám budou zrušeny, platby se nevracejí.


Může můj účet používat někdo jiný?

ANO, podle plánu, který si vyberete, tak máte možnost více zařízení. Maximální počet zařízení je 4.

Mějte ale na paměti, že každý účet je omezen jen na 4 uživatelů domácnosti, náš systém rozpozná přihlášení mnoho uživatelů na jeden účet a může dojít k blokaci účtu.

Pokud Váš účet bude zablokován z důvodu mnoha přihlášení na Váš účet, tak nás kontaktujte na emailu a do pole předmět napište "Odblokování"


Mám problém, mohu Vám zavolat?

Tato možnost zatím není v provozu, ale připravujeme co nejdříve.

Vždy nám můžete napsat email a popsat Váš problém

Můžete také využít formulář v sekci Napište nám, nebo napsat na Facebooku FilmFlix

Také se můžete připojit na Facebooku do skupiny kde jsme 24h online FilmFlix - Filmy a seriály online

Problémy se snažíme řešit do 24h, obvykle to trvá méně


Jsou u filmů nebo seriálů nějaké reklamy, musím před zkouknutím na něco kliknout?

Ne, na našem webu je vše bez reklam, vyberte si film nebo seriál a rovnou se dívejte.


Zakoupil/a jsem si plán a nefunguje mi

Pokud jste si zakoupili nějaký vybraný plán a nefunguje Vám, prosím odhlašte se a znovu přihlašte. Pokud ani tak Vám nefunguje, Tak nás kontaktujte na email . Do emailu vždy uvádějte Vaše jméno a příjmení a datum platby, abychom mohli dohledat chybu a opravit co nejrychleji. Po obdržení Vašeho emailu Vás budeme kontaktovat do 24h, obvykle to trvá měné.


Proč musím při registraci uvádět své jméno a příjmení a né jen přezdívku

Je to proto, že Vám vystavíme doklad o zakoupení plánu.

 

Datum poslední aktualizace 01. 03. 2024